Dzień Świętego Walentego z klasą 2C był niezwykłym doświadczeniem, które pozwoliło nam zastanowić się nad znaczeniem miłości. W trakcie naszej swobodnej dyskusji dzieci wyraziły różnorodne opinie na temat tego, czym dla nas jest miłość. Dla jednych to wzajemne zrozumienie i wsparcie, dla innych to uczucie, które sprawia, że czujemy się
Dawno, dawno temu… Właśnie od takich słów rozpoczęły się podróże w czasie. W jaki sposób? Z okazji Ogólnopolskiego Dnia Języka Ojczystego klasy czwarte spróbowały wcielić się w kronikarzy. Po wprowadzeniu do tematu ich zadaniem było stworzenie legendy dotyczącej powstania szkoły. Historie, które powstały na podstawie pomysłów dzieci
W klasach 1-3 odbył się Dzień Język Hiszpańskiego. Dzieci poznawały bliżej kulturę, geografię oraz ciekawostki dotyczące Hiszpanii. Wszyscy chętnie i aktywnie uczestniczyli w zajęciach, odpowiadając na pytania, kolorując flagę Hiszpanii, wykonując gry językowe oraz zadając wiele ciekawych pytań. To był bardzo produktywny czas.
Aby utrwalić treść lektury Marii Kruger „Karolcia” uczniowie klasy 2a mogli wczuć się w główną bohaterkę i jeszcze raz przemierzyć jej drogę od miejsca, w którym ją poznajemy do miejsca, w którym kończy się akcja książki. Dużym urozmaiceniem tej wędrówki była obecność robota. Do prawidłowego wykonania tego zadania nie wystarczyła tylko bardzo
Podczas jednych z ostatnich zajęć mogliśmy poznać matematykę z trochę innej perspektywy. Uczniowie pracując w grupach, przy wykorzystaniu plasteliny, wykałaczek i kartonu, skonstruowali różne graniastosłupy i ostrosłupy. Wykonując to zadanie zaznajomili się z takimi pojęciami jak wierzchołki, krawędzie i ściany. Dodatkowo, mogli policzyć liczbę
Klasa 3c miała niezwykłą okazję gościć robota Photon w swojej sali lekcyjnej. Ta interaktywna wizyta była nie tylko fascynującym doświadczeniem, ale także niezwykle pomocna w utrwaleniu pisowni słów z "ó" wymiennym na "o". Po przywitaniu robota, uczniowie wspólnie zaprojektowali różnorodne zadania, które miały pomóc im w nauce pisowni.
W ramach obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu uczniowie klas 1- 4 wzięli udział w webinarze: Ochrona danych osobowych w sieci zorganizowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Uczniowie najmłodszych klas w przystępny dla nich sposób dowiedzieli się o m.in o tym, czym są dane wrażliwe i na co należy uważać poruszając się w przestrzeni
15 marca 2024 roku uczniowie klasy VIb i VIIa wybrali się na wycieczkę do TEPfactor. Celem wycieczki była integracja zespołów klasowych, rozwijanie umiejętności pracy w grupie oraz radzenia sobie w trudnych, bądź nowych sytuacjach. Pokoje zadań to miejsca, gdzie można doskonalić te wszystkie umiejętności, a zabawa wspiera proces nauki.
By dokładnie zrozumieć czym jest liczba Pi 14 marca (w dacie przybliżenie tej liczby się kryje) uczniowie klas czwartych zajęli się pomiarami kół i okręgów zmagając się z trudnościami wyznaczenia środka koła, ustalenia średnicy, precyzją pomiaru obwodu i analizą otrzymywanych wyników. Na wydarzenie zaproszono przedstawicieli klas trzecich,
Pod koniec lutego rozstrzygnięto wewnątrzszkolny konkurs plastyczny "Sekretne życie drzew" - nasi uczniowie musieli wykonać pracę techniką mixed-media w formacie A3 i na swój oryginalny sposób zinterpretować temat. Wybranie prac wyróżnionych było niezwykle trudne, ponieważ wszystkie zgłoszone projekty były na wysokim poziomie; estetyka
Kiedy czas na relaks, wystarczy kartka z bloku , flamastry, kostka, pionki, głowa pełna pomysłów i oczywiście grupa dobrych przyjaciół, aby powstały fantastyczne gry planszowe, w które można grać bez końca. Każda z nich przenosi nas do innej krainy i stawia przed nami nowe wyzwania i przeszkody, które sami dla siebie wymyślamy. Czasem trzeba
W celu utrwalenia wcześniej zdobytej wiedzy zorganizowaliśmy w klasie 2c projekt pt. "How can I get to..?" Naszym zadaniem było stworzenie miasta za pomocą rysunków i na podstawie mapy przekazanie instrukcji jak dostać się do konkretnego miejsca. Projekt ten miał na celu praktyczne zastosowanie poznanych zwrotów językowych poprzez ich
W ramach rozwoju umiejętności matematycznych oraz pracy twórczej, uczniowie klas IV-VIII przystępują do finału XXXV edycji Międzynarodowego Konkursu "Matematyka bez granic". Konkurs zachęca do: Wykorzystywania indywidualnego potencjału.
Dnia 6 lutego 2024 klasa 2c „zwiedzała” Polskę. Zadaniem uczniów było odnalezienie większych miast, a także wskazanie ich na mapie. Rozmawialiśmy o rejonach Polski, a także o tym co je charakteryzuje. Wiemy, gdzie leży stolica Polski a także to, że nasz kraj podzielony jest na 16 województw. Uczniowie musieli wykonać zadania ze swoją mapą na